آگاهی از برندتاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
آلمانتحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بینالمللی شرکتهای دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکتهای زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
آمادگی فنیتأثیر عوامل فزاینده کارایی بر بهره وری کل عوامل تولید با تأکید بر مؤلفه های آمادگی فنی در کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-62]
ا
ابعاد بین المللی شدنبینالمللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژیهای جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
اثربخشی بازاریابیتوسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
اثربخشی پورتفولیوبررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
ایدئولوژی سازمانیفهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریتمحور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
ارزیابی عملکرد بازاریابیشناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
ارزش مدتاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
استراتژی بازاریابی بین المللیتأثیر بازارگرایی و تجربه بینالمللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بینالمللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
استراتژی رقابت همکارانهارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
استراتژی منابع انسانی سبزبررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی بهواسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
استراتژی های بین المللیبینالمللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژیهای جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
امور پیش صادراتبررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکتهای صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
انطباق آمیخته بازاریابیبررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکتهای صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
ب
بازارگراییتأثیر بازارگرایی و تجربه بینالمللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بینالمللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
بازارگرایی صادراتتوسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
بازار محوریبررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
بانکداری اسلامیعقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
برنامههای تشویقی صادراتتاثیر برنامههای تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیتهای بازارهای خارجی و قابلیتهای صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
بین المللی سازی"بینالمللیسازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسبوکارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
بین المللی سازیتاثیر شبکههای تجاری واجتماعی بر بینالمللیسازی شرکتها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]
بین المللی سازیارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
بین المللی سازی در خانه"بینالمللیسازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسبوکارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
بین المللی شدنبینالمللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژیهای جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
به اشتراکگذاری اطلاعاتتاثیر شبکههای تجاری واجتماعی بر بینالمللیسازی شرکتها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]
بهرهوری کل عواملتأثیر عوامل فزاینده کارایی بر بهره وری کل عوامل تولید با تأکید بر مؤلفه های آمادگی فنی در کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-62]
پ
پیکربندی ساختارفهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریتمحور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
پلتفرم چندوجهیطراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
ت
تاب آوری سازمانیاثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تابآوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]
تجربه بین المللیتأثیر بازارگرایی و تجربه بینالمللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بینالمللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
تجهیزات پزشکیتأثیر شاخصهای فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
تحلیل مضمونطراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
ترجیح برندبررسی تأثیر تعدیلگری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرفکننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
تصویر از کشوربررسی نقش مذهب، خصومت و قومپرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرفکنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
تصویر کشور مبداتاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
تعصب مذهبیبررسی نقش مذهب، خصومت و قومپرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرفکنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
تعهد صادراتبررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکتهای صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
تمایل به خریدبررسی نقش مذهب، خصومت و قومپرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرفکنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
تور و فعالیتطراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
توسعه پایدارارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
ج
جذابیتهای بازارهای خارجیتاثیر برنامههای تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیتهای بازارهای خارجی و قابلیتهای صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
جعبه نشانگرشناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
جو خلاقاثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تابآوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]
حسادت برندبررسی تأثیر تعدیلگری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرفکننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
خ
خصومت مصرفکنندهبررسی نقش مذهب، خصومت و قومپرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرفکنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
خوشبینی مدیرانویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
خوشه کسب و کارارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
خوشههای صادراتیارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
د
دادههای تابلوییتأثیر شاخصهای فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
دانشبنیانتحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بینالمللی شرکتهای دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکتهای زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
درگیری برند مصرفکنندهبررسی تأثیر تعدیلگری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرفکننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
ریسک سقوط آتی قیمت سهامویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
رشد اقتصادیتأثیر سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
ز
زیستفناوریتحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بینالمللی شرکتهای دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکتهای زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
س
ساختار سازمانیفهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریتمحور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
سازمانهای مأموریتمحور بینالمللیفهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریتمحور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
سرمایه اجتماعی خاص بازاربررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
سرمایه اجتماعی در سطح بین المللیبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
سرمایه انسانیعقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
سرمایه فکریتأثیر مدیریت منابع انسانی دانشمحور بر عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
سرمایه گذاری مستقیم خارجیتأثیر سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
سرمایهگذاری مستقیم خارجیعقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
سهم بازارتأثیر شاخصهای فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
ش
شبکه اجتماعیتاثیر شبکههای تجاری واجتماعی بر بینالمللیسازی شرکتها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]
شبکه تجاریتاثیر شبکههای تجاری واجتماعی بر بینالمللیسازی شرکتها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]
شبکه دانشیتأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
شبکه محوریبررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
شرکتهای صادرکننده صنایع غذاییتأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
شرکت های کوچک و متوسطبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
شرکتهای کوچک و متوسط صادرکنندهتأثیر مدیریت منابع انسانی دانشمحور بر عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
شکاف نهادیتأثیر سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
ص
صادراتتأثیر بازارگرایی و تجربه بینالمللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بینالمللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
صادراتارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
صادراتتأثیر شاخصهای فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
صنایع کوچک و متوسطبینالمللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژیهای جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
صنعت گردشگریطراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
صنعت میزبانی بین المللیشناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
ع
عدم اطمینانتأثیر سرمایهگذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
عشق برندبررسی تأثیر تعدیلگری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرفکننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
عقود اسلامیعقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
عملکرد تجاریتأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
عملکرد صادراتبررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکتهای صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
عملکرد صادراتیتوسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
عملکرد صادراتیعملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]
عملکرد صادراتیتاثیر برنامههای تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیتهای بازارهای خارجی و قابلیتهای صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
عملکرد صادراتیبررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی بهواسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
عملکرد صادراتیبررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
عملکرد نوآوریتأثیر مدیریت منابع انسانی دانشمحور بر عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
عوامل فزاینده کاراییتأثیر عوامل فزاینده کارایی بر بهره وری کل عوامل تولید با تأکید بر مؤلفه های آمادگی فنی در کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-62]
ف
فاصله بازار درک شدهبررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکتهای صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
فرصت های کسب و کار بین المللیبررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
فضای کسب و کارعقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
قابلیت نوآوریاثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تابآوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]
قابلیتهای بازاریابیتوسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
قابلیتهای صادراتیتاثیر برنامههای تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیتهای بازارهای خارجی و قابلیتهای صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
قصد خریدعوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
قومیتگرایی/ملیگراییبررسی نقش مذهب، خصومت و قومپرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرفکنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
ک
کارآفرینیتأثیر شاخصهای فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
کسب و کارهای کوچک و متوسطارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
کسب و کارهای گردشگری"بینالمللیسازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسبوکارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
کشور مبدأبررسی نقش مذهب، خصومت و قومپرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرفکنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
کیفیت درک شدهتاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
گ
گردشگری"بینالمللیسازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسبوکارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
م
محصولات آرایشی خارجیعوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
محصولات فرهنگیتوسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
مدیریت استعدادهاتأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
مدیریت دانشتأثیر مدیریت منابع انسانی دانشمحور بر عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
مدیریت دانش مشتریاثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تابآوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]
مدیریت منابع انسانی دانشمحورتأثیر مدیریت منابع انسانی دانشمحور بر عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
مدل سازی ساختاری تفسیریارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
مدل سازی معادلات ساختاریارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
مدل کسب وکارطراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
مرور نظام مندبازاندیشی مفهوم قابلیتهای پویا [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-148]
مطالعه موردیتحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بینالمللی شرکتهای دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکتهای زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
نگرش مصرف کنندگانعوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
نوآوری در فناوری اطلاعاتتأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکتهای صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
و
ویژگیهای سود پیشبینی شدهویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
وفاداریبررسی تأثیر تعدیلگری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرفکننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
وفاداری به برندتاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
ه
همکاری راهبردیتحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بینالمللی شرکتهای دانشبنیان (مورد مطالعه: شرکتهای زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
هوشیاری کارآفرینانهعملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]
ی
یادگیری راهبردیعملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد