نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از برند تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
  • آلمان تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
  • آمادگی فنی تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر بهره وری کل عوامل تولید با تأکید بر مؤلفه های آمادگی فنی در کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-62]

ا

  • ابعاد بین المللی شدن بین‌المللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژی‌های جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
  • اثربخشی بازاریابی توسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
  • اثربخشی پورتفولیو بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین‌ المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
  • ایدئولوژی سازمانی فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریت‌محور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
  • ارزیابی عملکرد بازاریابی شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
  • ارزش مد تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
  • استراتژی بازاریابی بین المللی تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
  • استراتژی رقابت همکارانه ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدل‌‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
  • استراتژی منابع انسانی سبز بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
  • استراتژی های بین المللی بین‌المللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژی‌های جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
  • امور پیش صادرات بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکت‌های صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
  • انطباق آمیخته بازاریابی بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکت‌های صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]

ب

  • بازارگرایی تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
  • بازارگرایی صادرات توسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
  • بازار محوری بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین‌ المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
  • بازاندیشی بازاندیشی مفهوم قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-148]
  • بانکداری اسلامی عقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
  • برنامه‌های تشویقی صادرات تاثیر برنامه‌های تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیت‌های بازارهای خارجی و قابلیت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
  • بین المللی سازی "بین‌المللی‌سازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسب‌و‌کارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
  • بین المللی سازی تاثیر شبکه‌های تجاری واجتماعی بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌ها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]
  • بین المللی سازی ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدل‌‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
  • بین المللی سازی در خانه "بین‌المللی‌سازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسب‌و‌کارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
  • بین المللی شدن بین‌المللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژی‌های جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
  • به اشتراک‌گذاری اطلاعات تاثیر شبکه‌های تجاری واجتماعی بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌ها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]
  • بهره‌وری کل عوامل تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر بهره وری کل عوامل تولید با تأکید بر مؤلفه های آمادگی فنی در کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-62]

پ

  • پیکربندی ساختار فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریت‌محور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
  • پلتفرم چندوجهی طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]

ت

  • تاب آوری سازمانی اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تاب‌آوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]
  • تجربه بین المللی تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
  • تجهیزات پزشکی تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
  • تحلیل مضمون طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
  • ترجیح برند بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
  • تصویر از کشور بررسی نقش مذهب، خصومت و قوم‌پرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرف‌کنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
  • تصویر کشور مبدا تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]
  • تعصب مذهبی بررسی نقش مذهب، خصومت و قوم‌پرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرف‌کنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
  • تعهد صادرات بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکت‌های صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
  • تمایل به خرید بررسی نقش مذهب، خصومت و قوم‌پرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرف‌کنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
  • تور و فعالیت طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
  • توسعه پایدار ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]

ج

  • جذابیت‌های بازارهای خارجی تاثیر برنامه‌های تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیت‌های بازارهای خارجی و قابلیت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
  • جعبه نشانگر شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]
  • جو خلاق اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تاب‌آوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]

چ

  • چرایی بازاندیشی مفهوم قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-148]
  • چیستی بازاندیشی مفهوم قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-148]
  • چگونگی بازاندیشی مفهوم قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-148]

ح

  • حسادت برند بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]

خ

  • خصومت مصرف‌کننده بررسی نقش مذهب، خصومت و قوم‌پرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرف‌کنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
  • خوش‌بینی مدیران ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
  • خوشه کسب و کار ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
  • خوشه‌‌های صادراتی ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدل‌‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]

د

  • داده‌های تابلویی تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
  • دانش‌بنیان تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
  • درگیری برند مصرف‌کننده بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]

ر

  • راهنمایان تور بین‌المللی مهارتهای ارتباطی راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 163-183]
  • ریسک سقوط آتی قیمت سهام ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
  • رشد اقتصادی تأثیر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]

ز

  • زیست‌فناوری تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]

س

  • ساختار سازمانی فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریت‌محور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
  • سازمان‌های مأموریت‌محور بین‌المللی فهم پیکربندی ساختارهای سازمانی با تأکید بر سازمان مأموریت‌محور بین المللی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
  • سرمایه اجتماعی خاص بازار بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
  • سرمایه اجتماعی در سطح بین المللی بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
  • سرمایه انسانی عقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
  • سرمایه فکری تأثیر مدیریت منابع انسانی دانش‌محور بر عملکرد نوآوری در شرکت‌های کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
  • سرمایه گذاری مستقیم خارجی تأثیر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
  • سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی عقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
  • سهم بازار تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]

ش

  • شبکه اجتماعی تاثیر شبکه‌های تجاری واجتماعی بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌ها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]
  • شبکه تجاری تاثیر شبکه‌های تجاری واجتماعی بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌ها [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 149-176]
  • شبکه دانشی تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
  • شبکه محوری بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین‌ المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
  • شرکت‌های‌ صادرکننده صنایع غذایی تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
  • شرکت های کوچک و متوسط بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط صادرکننده تأثیر مدیریت منابع انسانی دانش‌محور بر عملکرد نوآوری در شرکت‌های کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
  • شکاف نهادی تأثیر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]

ص

  • صادرات تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 23-44]
  • صادرات ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
  • صادرات تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
  • صنایع کوچک و متوسط بین‌المللی شدن صنایع کوچک و متوسط: ابعاد و استراتژی‌های جامع [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 177-197]
  • صنعت گردشگری طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
  • صنعت گردشگری مهارتهای ارتباطی راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 163-183]
  • صنعت میزبانی بین المللی شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 67-102]

ع

  • عدم اطمینان تأثیر سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بر شکاف نهادی بین ایران و کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 1-20]
  • عشق برند بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
  • عقود اسلامی عقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]
  • عملکرد تجاری تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
  • عملکرد صادرات بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکت‌های صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
  • عملکرد صادراتی توسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
  • عملکرد صادراتی عملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]
  • عملکرد صادراتی تاثیر برنامه‌های تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیت‌های بازارهای خارجی و قابلیت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
  • عملکرد صادراتی بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
  • عملکرد صادراتی بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین‌ المللی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 161-178]
  • عملکرد نوآوری تأثیر مدیریت منابع انسانی دانش‌محور بر عملکرد نوآوری در شرکت‌های کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
  • عوامل فزاینده کارایی تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر بهره وری کل عوامل تولید با تأکید بر مؤلفه های آمادگی فنی در کشورهای منتخب [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 45-62]

ف

  • فاصله بازار درک شده بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکت‌های صادراتی استان خوزستان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 145-162]
  • فرصت های کسب و کار بین المللی بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر بهره برداری از فرصت های کسب و کار بین المللی شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 45-65]
  • فضای کسب و کار عقود بانکداری اسلامی و فضای کسب و کار در ایران [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 21-41]

ق

  • قابلیت پویا بازاندیشی مفهوم قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-148]
  • قابلیت نوآوری اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تاب‌آوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]
  • قابلیت‌های بازاریابی توسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
  • قابلیت‌های صادراتی تاثیر برنامه‌های تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیت‌های بازارهای خارجی و قابلیت‌های صادراتی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 63-85]
  • قصد خرید عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
  • قومیت‌گرایی/ملی‌گرایی بررسی نقش مذهب، خصومت و قوم‌پرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرف‌کنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]

ک

  • کارآفرینی تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 121-140]
  • کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدل‌‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
  • کسب و کارهای گردشگری "بین‌المللی‌سازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسب‌و‌کارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]
  • کشور مبدأ بررسی نقش مذهب، خصومت و قوم‌پرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرف‌کنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 1-23]
  • کیفیت درک شده تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]

گ

  • گردشگری "بین‌المللی‌سازی در خانه"، راهبردی نوین برای توسعه و رونق کسب‌و‌کارهای گردشگری [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 117-143]

م

  • محصولات آرایشی خارجی عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
  • محصولات فرهنگی توسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی) [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 25-44]
  • مدیریت ‌استعدادها تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]
  • مدیریت دانش تأثیر مدیریت منابع انسانی دانش‌محور بر عملکرد نوآوری در شرکت‌های کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
  • مدیریت دانش مشتری اثر جو خلاق و مدیریت دانش مشتری بر تاب‌آوری سازمانی در شرکت های صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 65-93]
  • مدیریت منابع انسانی دانش‌محور تأثیر مدیریت منابع انسانی دانش‌محور بر عملکرد نوآوری در شرکت‌های کوچک و متوسط صادرکننده ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 1-21]
  • مدل سازی ساختاری تفسیری ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدل‌‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
  • مدل سازی معادلات ساختاری ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 95-116]
  • مدل کسب وکار طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 199-219]
  • مرور نظام مند بازاندیشی مفهوم قابلیت‌های پویا [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 103-148]
  • مزیت رقابتی تمایز بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
  • مزیت رقابتی رهبری هزینه بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 73-96]
  • مطالعه موردی تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
  • مهارت‌های ارتباطی مهارتهای ارتباطی راهنمایان تور بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 163-183]

ن

  • نگرش مصرف کنندگان عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 87-107]
  • نوآوری در فناوری ‌اطلاعات تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادرکننده در صنعت مواد غذایی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 23-49]

و

  • ویژگی‌های سود پیش‌بینی شده ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 141-159]
  • وفاداری بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده [دوره 2، شماره 3، 1398، صفحه 109-143]
  • وفاداری به برند تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-21]

ه

  • همکاری راهبردی تحلیلی بر عوامل انگیزاننده و بازدارنده همکاری های راهبردی بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های زیست فناور ایرانی و آلمانی) [دوره 2، شماره 2، 1398، صفحه 145-169]
  • هوشیاری کارآفرینانه عملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]

ی

  • یادگیری راهبردی عملکرد صادراتی کسب و کارهای دانش بنیان، الگویی جهت تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری راهبردی [دوره 2، شماره 1، 1398، صفحه 221-242]